sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Suunnitelmana superdieetti

kuva täältä
No niin. Josko sitä tsemppaisi kuukauden ennen kuin kesä virallisesti alkaa. Tavoitteena on aloitella huomenna superdieetin ohjeilla. Viime keväänä tilasin ohjeet (joilla aion pärjätä nytkin), mutta noudatin vähän sinne päin. Lopulta sain kuitenkin painon laskemaan ja tavoitteita saavutettua, mutta superdieettiä en siitä voi kiittää. Katsotaan mihin pystyn tänä vuonna. Ongelmana mulla lienee ainakin itsekuri, itsekuri ja itsekuri. Itsekuria tuskin parantaa se, että mun ruuat ovat tolkuttoman tylsiä (tonnikala- tai kanasalaatti tai kanaa ja kasviksia). Aamupuurottomuus mua vähän mietittää. Jos paino tipahtaa puurosta huolimatta niin ehkä voinen siinä uhmata ohjeita? 

Ja lääkäriksi en onneksi ole ryhtynyt, nimittäin mun "mega-allergia" taisikin olla hirmuflunssaa. Tänään jo parempi olo ja meinasin uskaltautua kiipeilemään. Noinkohan mun tavoite 3 x aamulenkki + 2 x kiipeily riittää superdieetin liikunnoiksi? En yhtään muista, että minkälaisia lihastreenit olivatkaan. No toisaalta kiipeily lienee aika tehokasta. Täytyy käyttää paremmin koko kroppaa ja saada vähän treeniä vatsoillekin (eli boulderoida myös). Ehkä tuohon voisi lisätä joitain lihaskuntokotitreenejä vielä viikkoon? Varsinkin jos joku kiipeilykerta jää välistä. 

Aloitusmitat olkoot nämä äsken mitatut (toivotaan, että paino ei ole huomenna aamulla korkeampi): 

3.5.2014
paino 71 kg
rinta alta 87 cm
vyötärö (kapein) 83 cm
napa 93 cm
lantio 100,5 cm
o. reisi 59 cm
v. reisi 59 cm
v. hauis 30 cm. 

Ihan hitusen masentavaa on se, että olen ollut näissä samoissa mitoissa 75 kilon painoisena (löysin vanhoja mittaustuloksia). Että melkoista löllöä taitaa olla nyt ja silloin 75 kiloisena enemmän lihasta. Ehkä ihan hyvä, että mulla ei taida olla viime kesän hoikimmilta ajoilta mittoja otettuna lainkaan. No, näistä vaan sitten kohti kutistuvia senttejä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti