sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Kiipeily


Kävin taas kiipeilemässä. Olen kyllä niiiiin innostunut lajista tällä hetkellä. Ja mikä mahtavinta - kehitystä tulee joka kerralla. Kuvassa keskellä punainen reitti, jota olen tahkonnut useampaan kertaan. Loppu on haastava, koska voimaa enemmän kuin suoralla seinällä eikä se ole aiemmin mennyt läpi. No tänään se meni ekalla ja sen jälkeen melkein ihmetytti, että miten se nyt niin vaikealta on tuntunut. Meni läpi 3 kertaa sen jälkeenkin. 

Otin huvikseni sykemittarin mukaan. Ylläolevan kuvan punaisella reitillä maksimisyke oli kertaalleen 177. Huh! Muuten mittailin seinillä 150-169 sykkeitä. Ihan tehokasta. Vajaa tunnin kiipeilyssä paloi kaloreita vajaa 400. Ehkä tosin saattoi olla vielä vähän puolikuntoisuuden sykkeenkohotuslisää (tosin ihan terveeltä olo nyt tuntuu), mutta kyllä mä seinällä aiemminkin olen ihan reilusti hengästynyt. Lähtiessä oli reilusti hiki ja käsistä voimat veks. Kivaakivaakivaa!


Näitä 16 metrisiä reittejä en päässyt tänään kiipeämään kun kaveri puuttui eli olin itsevarmistavien köysien varassa.

Kiipeilyn jälkeen menin ostamaan Alepasta neljälläkympillä laihdutusruokaa :D Kanaa, tonnikalaa, salaattitarvikkeita, pakastevihanneksia, rahkaa ja raejuustoa. Muovipussi ihan täynnä ja kiipeilyn uuvuttamilla käsillä sain kassin just ja just nostettua auton takapenkille. Huomisesta sitten ruokavalio remppaan. Josko muutaman kilon päästä kiipeilyseinälläkin olisi enkkojen rikkominen helpompaa. Kyllähän käsillä on töitä roikottaa tätä ruhoa seinällä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti