tiistai 1. huhtikuuta 2014

Päivä 2

Toka päivä pulkassa ja melko tyytyväinen olen. Ohjeita olen noudattanut ruokien osalta tunnollisesti ja vaikka on tehnyt mieli kaikkea ohjeiden ulkopuolisia asioita (mm. jääkaapissa oleva suklaatäytekakku huutelee joka kerta kun avaan jääkaapin oven) niin mitään en ole syönyt. Pakko myöntää, että mulle sopii tällainen hyvin tiukasti ohjeistettu ohjelma. Olen aina toivonut, että voisin laihduttaa syömällä mutulla (kaloreita laskematta, ruokia kirjaamatta jne.) vähän vähemmän ja paino laskisi vähitellen (vaikka vaan muutaman sata grammaa viikossa) ja yhtäkkiä huomaisin puolen vuoden aikana painon tippuneen tasaisesti kohti tavoitepainoa. Ei, tämä ei vaan onnistu. 17-vuotiaana se onnistui, itseasiassa olin ihan huolissani jatkuvasta laihtumisesta, mutta nyt ei olla enää 17-vuotiaita ja tuoreesti rakastuneita. Mielitekojakin on ihan liikaa ja mahdollisuuksia niiden toteuttamiseen.

Lenkillä kävin (alkuillasta), mutta oli kyllä todella tukkoinen juoksulenkki. Johtuuko sitten vähentyneistä hiilareista, vai liian pitkästä ruokailujen välistä vai väsymyksestä vai mistä kaikesta. Vähän hirvittää kuinka tukkoisia olisivat aamulenkit. Mähän tosiaan olen vielä lintsaillut aamulenkeistä. Itseasiassa en ole kauhean selvillä ylipäänsä SD:n liikunnoista (määristä). Salijäsenyyttä mulla ei tällä hetkellä ole, joten jumppaan kotona. Uskon, että ohjeistetut jumpat ovat tosi hyviä, mutta eilenkin tein Yotubesta Tabata-treenin, jossa paljon toistoja, syke pysyy ylhäällä ja lihakset saa kyytiä (vissiin Fitfarmin jumpissa samantyyppinen idea??).

Paino eilisestä -200 g. Maha on vissiin aika sekaisin uudistuneesta ruokavaliosta. Täytyy katsoa kuinka se asettuu.

Nyt vielä iltapalan kimppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti