sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Mutulla mennään

Boulderoimassa

Noin viikko on menty yrittämättä seurata mitään dieettiohjeita tai kieltäytymällä täysin herkuista. Eli mutulla. Maanantaina paino oli ihan järkyttävä viikonlopun ja erityisesti sunnuntain pizzan jäljiltä. Koko viikon paino on ollut laskussa, paitsi tänään tuli parisataa grammaa plussaa eiliseen nähden. Olen kuitenkin tyytyväinen, koska paino on mutusta huolimatta alle 70 kg. Eilinen 69,6 oli vain parisataa gramaa enemmän kuin mihin SD:n ohjeilla pääsin. Eli ehkä mutullakin voisi selvitä? Olen syönyt rutkasti salaatteja lounaaksi, munakkaita päivälliseksi, leipää iltapalaksi vaikka rahka ollut tavoitteena ja joka päivä jotain pientä herkkuakin.

Tällä viikolla olen liikkunut tosi paljon. 2 x kiipeily, 2 x aamulenkki, 1 x 7,7 km lenkki, 1 x 5,5 km lenkki esikoisen pyöreillessä mukana (meni melkein tunti eli sisälsi paljon pysähdyksiä ja talutteluita). Tänään ajattelin josko menisin vielä pidemmälle lenkille, 12 km?? Runsaista liikunnoista huolimatta viikkoon on mahtunut 2 vapaapäivääkin kun kiipeilypäivinä olen myös lenkkeillyt.

Lisäksi tällä viikolla olen juonut tosi paljon vettä. Liekö se isona syynä siihen, että paino on käyttäytynyt kivasti? Eilen leivoin pullaa ja sitä on tietysti pitänyt hieman maistella. Lisäksi tein liian hyviä ruokia. Huomisesta taas salaattilounaat ja kevyemmät päivälliset. Hyvältä tuntuu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti